2019-2020 н.р.
10-Б клас
Мелобенський Олександр - класний фотограф
Горбенко Анастасія - староста
10-Б класу
МАЛЬОВНИЧІ БАБУСИНІ ХУСТКИ
Лідери Першої
Година спілкування
Цивільний захист -2020
НОВОРІЧНІ ФОТОГРАФІЇ
2018 -2019 н. р.
На екскурсії в Одесі
У катакомбах
Екскурсія містом та морем
АКТИВІСТИ 9-Б КЛАСУ У ВІННИЦІ НА СВЯТІ
БІЛЯ БРАТСЬКОЇ МОГИЛИ
БІЛЯ МОГИЛИ ГЕРОЇВ АТО
ЗУСТРІЛИ "НАШИХ"
ДЛЯ ВОЛОНТЕРІВ
ОСІННІЙ БЛАГОДІЙНИЙ ЯРМАРОК -2018
ВИХОВНА ГОДИНА ДО ДНЯ ПИСЕМНОСТІ
КВЕСТ У БАНКУ
ІНСТРУКТАЖ ІЗ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ("ПРО ДОРОЖНІ ЗНАКИ")
МАЛЮНОК ДОНЧЕНКО ІННИ НА КОНКУРС
2017-2018 н.р.
Березень 2018 р.
Увага!!! Батьки, було проведено інструктаж із техніки безпеки, вклеєно Пам*ятки в щоденники про небезпечне спілкування на вулиці з незнайомими людьми.
01.02.2018 р.
Про закінчення карантину повідомлю пізніше.
Буде засідати комісія...
УВАГА!!!
Тест для підлітків "Визначення самооцінки"
Тест включає 32 судження, з приводу
яких можливі п’ять варіантів відповідей, кожна з яких кодується балами за схемою:
дуже часто – 4 бали;
часто – 3 бали;
інколи – 2 бали;
рідко – 1 бал;
ніколи – 0 балів.
Судження:
1. Мені хочеться, щоб мої друзі мене підбадьорували.
2. Постійно відчуваю відповідальність за доручену мені роботу.
3. Я турбуюсь за своє майбутнє.
4. Багато хто мене ненавидить.
5. Яволодію меньшою ініциативою, ніж інші.
6. Я турбуюсь за свій психичний стан.
7. Я боюсь виглядати дурнем.
8. Зовнішній вигляд інших набагато кращий ніж мій.
дуже часто – 4 бали;
часто – 3 бали;
інколи – 2 бали;
рідко – 1 бал;
ніколи – 0 балів.
Судження:
1. Мені хочеться, щоб мої друзі мене підбадьорували.
2. Постійно відчуваю відповідальність за доручену мені роботу.
3. Я турбуюсь за своє майбутнє.
4. Багато хто мене ненавидить.
5. Яволодію меньшою ініциативою, ніж інші.
6. Я турбуюсь за свій психичний стан.
7. Я боюсь виглядати дурнем.
8. Зовнішній вигляд інших набагато кращий ніж мій.
9. Я боюсь виступати з промовою
перед незнайомими людьми.
10. Я допускаюсь помилок.
11. Як шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми.
12. Як шкода, що мені не вистачає впевненостві у собі.
13 .Мені б хотілось, щоб мої дії частіше схвалювали інші.
14. Я надто скромний.
15. Моє життя бескорисне.
16. Багато хто неправильної думки про мене.
17. Мені ні з ким поділитися своїми думками.
18. Люди чекають від мене багато.
19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.
20. Я трохи бентежусь(неяковію).
21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.
22. Я не відчуваю. себе в небеспеці.
23. Я часто хвилююсь і даремно.
24. Я ніяковію, коли вхожу до кімнати, де вже сидять люди.
25. Я себе постийно відчуваю скутим.
26. Я думаю що люди говорять про мене за моєю спиною.
27. Я впевнений, що люди майже все сприймають набагато легше, ніж я.
28. Мені здається, що зі мною має трапитись яка-небудь неприемність.
29. Мене хвилює думка про те, як люди ставляться до мене.
30. Як шкода, що я не такий комуникабельний.
31. У суперечках я висловлююсь лише тоді, коли впевненний у своїй правоті.
32. Я думаю про те, чого чекають від мене друзі.
Для того щоб визначити рівень самооцінки, необхідно звести бали за всіма 32 судженнями.
Сума балів від 0 – 25 свідчить про високий рівень самооцінки, за якою людина правильно реагує на зауваження інших і рідко сумнівається у своїх діях.
Сума балів від 26 – 45 свідчить про середній рівень самооцінки, за якого людина рідко страждає від “комплексу неповноцінності” і лише час від часу намагається підладнатися під думку інших.
Сума балів від 46 – 128 указує на низький рівень самооцінки, за яким людина хворобливо переносить критичні зауваження на свою адресу, намагається завжди рахуватися з думками інших і часто страждає від “комплексу неповноцінності.
11. Як шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми.
12. Як шкода, що мені не вистачає впевненостві у собі.
13 .Мені б хотілось, щоб мої дії частіше схвалювали інші.
14. Я надто скромний.
15. Моє життя бескорисне.
16. Багато хто неправильної думки про мене.
17. Мені ні з ким поділитися своїми думками.
18. Люди чекають від мене багато.
19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.
20. Я трохи бентежусь(неяковію).
21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.
22. Я не відчуваю. себе в небеспеці.
23. Я часто хвилююсь і даремно.
24. Я ніяковію, коли вхожу до кімнати, де вже сидять люди.
25. Я себе постийно відчуваю скутим.
26. Я думаю що люди говорять про мене за моєю спиною.
27. Я впевнений, що люди майже все сприймають набагато легше, ніж я.
28. Мені здається, що зі мною має трапитись яка-небудь неприемність.
29. Мене хвилює думка про те, як люди ставляться до мене.
30. Як шкода, що я не такий комуникабельний.
31. У суперечках я висловлююсь лише тоді, коли впевненний у своїй правоті.
32. Я думаю про те, чого чекають від мене друзі.
Для того щоб визначити рівень самооцінки, необхідно звести бали за всіма 32 судженнями.
Сума балів від 0 – 25 свідчить про високий рівень самооцінки, за якою людина правильно реагує на зауваження інших і рідко сумнівається у своїх діях.
Сума балів від 26 – 45 свідчить про середній рівень самооцінки, за якого людина рідко страждає від “комплексу неповноцінності” і лише час від часу намагається підладнатися під думку інших.
Сума балів від 46 – 128 указує на низький рівень самооцінки, за яким людина хворобливо переносить критичні зауваження на свою адресу, намагається завжди рахуватися з думками інших і часто страждає від “комплексу неповноцінності.
Чи піддаєтеся ви навіюванню?
Чи
легко Вас переконати, чи легко Ви підлягаєтеся навіянню, чи достатньо Ви
оптимістичні — дізнатися про все це, вважаємо, Вам допоможе такий тест:
1.
Після кожного нового повідомлення про будь-яку нову дієту або найраціональніший
спосіб життя Ви:
а)
відразу переглядаєте або навіть змінюєте свій спосіб життя, режим харчування;
б)
задумуєтеся, що з цього може знадобитися і Вам;
в)
ніколи не звертаєте на це уваги (на Вашу думку, людство і збереглося тому, що
ніколи про це не задумувалося).
2.
Якщо на Вашому обличчі висип чи Ви поранили обличчя:
а)
не виходите з дому, поки обличчя не заживе, бо Вам здається, що
якщо Ви вийдете в такому вигляді, всі звертатимуть на Вас увагу;
якщо Ви вийдете в такому вигляді, всі звертатимуть на Вас увагу;
б)
Ви намагаєтесь будь-яким чином приховати це, а якщо зустрічаєте кого-небудь із
знайомих, відразу ж пояснюєте, що з Вами сталося;
в)
Ви не будете звертати на це уваги, цікавість сторонніх Вас не турбує.
3.
Якщо Ви відчули, що хтось іде за Вами і ледь не наступає на п'яти, Ви:
а)
прискорюєте крок;
б)
Вам все одно, але з цікавості Ви оглядаєтеся і дивитеся, хто це.
4.
Вам потрібно прийняти рішення, і Ви:
а)
не говорите з іншими, тому що боїтеся одержати суперечні поради, які зіб'ють
Вас;
б)
шукаєте поради, але врешті-решт робите по-своєму;
в)
слухаєте лише самого себе.
5.
Ви трохи захворіли, проте не звертаєтеся до лікаря:
а)
там багато хворих, які стануть розповідати про власні нездужання, а це Вас
роздратовує;
б)
у Вас просто немає для цього часу. Ви впевнені, що пройде само собою;
в)
лікар може сказати Вам щось неприємне.
6.
Якщо на новому місці навчання всі раптово починають стверджувати, що Ви дуже симпатична
людина, а на попередньому місці у Вас були проблеми в спілкуванні з людьми, то
Ви думаєте, що:
а)
нові учні праві, на старому місці Вас просто не розуміли;
б)
вони менш вимогливі;
в)
вони більш спокійні, філософськи до всього ставляться.
7.
До театру, кіно Ви йдете відразу, як тільки зрозумієте, що герой про якого
йдеться:
а)
схожий на Вас, у нього такі самі проблеми і Вам цікаво, як він їх вирішить;
б)
герой та обставини зовсім не схожі на Ваші, тому все це Вам цікаво, щоб порівняти
з собою;
в)
Ви дивитеся з однаковим задоволенням фільми, спектаклі, не порівнюючи героїв із
собою.
8.
Якщо стверджують, що останнім часом Ваше навчання не поліпшується, то:
а)
це сильно травмує Вас, Ви починаєте працювати на уроках ще гірше;
б)
Ви самі не помічаєте такого спаду в роботі, тому вважаєте, що Вас хочуть збити
з толку;
в)
Ви самі намагаєтеся скласти рівень своєї роботи і зробити висновок, що хоча
вона і небездоганна, але Ви працюєте на уроках з інтересом і не гірше за інших.
9.
Якщо водій таксі подивиться на Вас з погано прихованою досадою, то Ви:
а)
вирішите, що він, можливо, людина завжди всім незадоволена;
б)
можливо, він дуже втомився;
в)
вирішите, що Ви йому просто не сподобались.
10.
Як тільки Ви згадуєте про Ваших бабусю і дідуся, з якими Ви не живете разом,
або про своїх батьків, то:
а)
Ви бачите розташування кімнат, предметів у їхньому домі;
б)
Вам навіть інколи вчуваються їхні голоси;
в)
Вам насамперед пригадується запах у їхньому домі, Ви його майже
"відчуваєте".
Якщо Ваші відповіді склали
передусім групу "а"
і "б", то
можна зазначити, що Ви достатньо спокійна, оптимістична людина, яка не
позбавлена відповідного рівня самокритики. Ви здатні реагувати на зміни, проте
спочатку старанно їх обдумуєте, обговорюєте. Ви піддаєтеся навіянню насамперед
відносно тих речей, які найбільше Вас цікавлять.
Якщо у Ваших відповідях
понад усе (або
навіть усе) "в", то, мабуть, Ви надто самонадійні, часто буваєте впертим. Ви
надто легковажно ставитеся до багатьох важливих речей.
Тест на пристосованість
Якщо ви хочете побачити, збагнули ви навички, які роблять вас
добре пристосовується, дайте відповідь, чи можна застосувати наступні
твердження до вас, вважаючи бали:
Не підходить ніколи – 0 очок
Іноді застосовується - 1 очко;
Зазвичай застосовується - 2 очки;
Завжди можна застосувати - 3 очки.
1. Коли я вперше стикаюся з проблемою і не знаю, як її вирішити,
я сподіваюся, що рішення виникне саме собою.
2. Усі події в моєму житті відбуваються у свій час.
3. Я оптимістично дивлюсь у майбутнє.
4. Коли хтось мене відкидає, я засмучуюся, але розумію, що це
його право вирішувати.
5. Я відчуваю втрату від смерті близьких і друзів, але рано чи
пізно смуток проходить, і я рухаюся далі - не намагаюся повернути те, чого не
повернути.
6. Я відчуваю себе посвяченим ідеалам більшим, ніж я сам.
7. Коли я з кимось сперечаюся, я захищаю свою позицію, але я
можу легко визнати правоту опонента.
8. Я голосую за людину, а не за партію.
9. Я витрачаю час на те, що вважаю гідним, навіть якщо це не
популярно.
10. Я вважаюся гарним слухачем, я не перебиваю інших.
11. Якщо хтось вкладає багато почуття в захист чого-небудь, я
вислухаю його, не спростовуючи.
12. Якщо мені доведеться вибирати між високооплачуваною, але
явно нудною роботою і цікавою, але за яку платять удвічі менше, я виберу ту, що
мені до душі.
13. Мій стиль спілкування з іншими людьми - надавати
їм робити те, що вони хочуть, а не намагатися їх контролювати. Я втручаюся
настільки рідко, наскільки можливо.
14. Мені легко довіряти іншим.
15.Я не схильний до хвилювання - падіння і злети діють на мене
менше, ніж на інших людей.
16.Я вмію легко програвати, я кажу: «Це була гарна гра», а не «Я
був не у формі».
17. Для мене не найголовніше бути правим у будь-якій ситуації.
18. Я відчуваю себе добре, граючи з дітьми, я легко входжу в
їхній світ.
19. Я не дуже багато думаю про свій настрій.
20. Я легко можу відчути те, що відчуває інший.
21. Спокойние люди вселяють у мене впевненість, але і нервові не
роблять мене нервовим.
Підсумковий рахунок: Оцініть ваші результати:
50
балів і більше - Ви надто
легко пристосовується людина на високій стадії особистого зростання. Інші
шукають у вас допомоги та консультацій. Ви цінуєте свою здатність зберігати
спокій у важких положеннях і з готовністю приймають зміни. Ви пишаєтеся тим, що
можете мирно вирішувати конфлікти.
30-40
балів- Ви досить легко миритеся з викликами повсякденного життя,
але вам можна було б ще попрацювати в цьому напрямку. Ви з тих людей, з якими
другим легко, але, схоже, і у вас можуть бути приховані хвилювання і
засмучення. Конфлікти засмучують вас, і ви підпадаєте під вплив людей із більш
сильними емоціями, ніж у вас.
20-30
балів - У вас є
певні уявлення про правильну і неправильну поведінку і для вас важливо захистити
свою думку: Робота над своїм особистим зростанням для вас не так важлива.
Схоже, ви добре організовані і орієнтовані на обрану ціль. Якщо ви опинитеся в
ситуації конфлікту чи змагання, то постараєтеся виявитися переможцем.
Менше
20 балів -Ви
потребуєте значній роботі над своїм самовідчуттям. У дитинстві батьки
домінували над вами, тому ви боїтеся бути відкинутим і засмучений, коли з вами
не погоджуються. У вас є свій підхід до всього, і ви не любите сюрпризів.
Схоже, ви любите порядок у всьому, у вас багато прихованих заворушень, або ви,
навпаки, дуже неорганізовані, сильно реагуєте на будь-які зовнішні події.
31.01.2018 р.
УВАГА!!!
ОГОЛОШЕНО КАРАНТИН У НАШОМУ ЗАКЛАДІ.
Поради щодо спілкування:
·
ставлення
людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них;
·
хто
любить людей, того й люди люблять;
·
виявляйте
ініціативу в приязному ставленні до інших;
·
цікавтеся
людьми, що оточують вас, їхніми турботами і радощами;
·
ніколи
не користуватиметься популярністю той, хто не цікавиться справами інших людей;
·
учіться
ставити себе на місце іншої людини;
·
уживайте
якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей:
"даруйте", "перепрошую", "дякую", "будь
ласка" та інші. Ввічли-вість
обеззброює;
·
використовуйте
кожну нагоду для спілкування.
Для успішного встановлення контактів із людьми треба:
·
якомога
швидше знайти спільні інтереси;
·
по-дружньому
ставитися до співрозмовника (усміхатися, уважно слухати);
·
не
виявляти до співрозмовника зверхності;
·
щиро
цікавитися співрозмовником, тим, що він говорить;
·
враховувати
поведінку та термінологію людини, з якою говорите;
·
нападами
та лайкою людей не переконаєте;
·
для
того, щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи, правильно їх упорядкувати і
сформулювати;
·
намагайтеся
діяти незалежно від свого настрою.
ЯК
ВИКОНУВАТИ РОБОТУ НАД ПОМИЛКАМИ
1.
Пропуск букв, заміна одних букв іншими.
1. Випиши слово правильно.
2. Склади звукову модель слова.
3. Поділи слово на склади, підкресли голосні.
4. Склади з цим словом речення.
1. Випиши слово правильно.
2. Склади звукову модель слова.
3. Поділи слово на склади, підкресли голосні.
4. Склади з цим словом речення.
2.
Перенос слів.
1.
Випиши слово правильно.
2. Поділи його на склади.
3. Поділи на склади для переносу.
4. Вкажи всі можливі способи переносу цього слова.
Ма-ленький, малень-кий, мале-нький.
3. Правопис слів із буквосполученням дж, дз.
2. Поділи його на склади.
3. Поділи на склади для переносу.
4. Вкажи всі можливі способи переносу цього слова.
Ма-ленький, малень-кий, мале-нький.
3. Правопис слів із буквосполученням дж, дз.
1.
Випиши слово правильно.
2. Добери два слова на те буквосполучення, в якому допущена помилка.
3. Вкажи всі можливі способи переносу цих слів.
Дзвоник, джміль, хо-джу.
4. Правопис слів із сполученнями йо, ьо. (Після голосного ПИШИ -йо, після приголосного -ьо).
2. Добери два слова на те буквосполучення, в якому допущена помилка.
3. Вкажи всі можливі способи переносу цих слів.
Дзвоник, джміль, хо-джу.
4. Правопис слів із сполученнями йо, ьо. (Після голосного ПИШИ -йо, після приголосного -ьо).
1.
Випиши слово правильно.
2. Добери два слова на те буквосполучення, у якому після, приголосного
допущена помилка.
3. Укажи всі можливі способи переносу цих слів.
Мальований, гайок, зна-йомий, знайо-мий.
5. Правопис слів із подовженими приголосними звуками.
2. Добери два слова на те буквосполучення, у якому після, приголосного
допущена помилка.
3. Укажи всі можливі способи переносу цих слів.
Мальований, гайок, зна-йомий, знайо-мий.
5. Правопис слів із подовженими приголосними звуками.
1.
Випиши слово правильно.
2. Запиши два слова з тим подовженим приголосним звуком, на який допущена помилка.
3. Склади з цим словом речення. Знання, життя
6. Я, ю, є, і, ь – букви, що позначають м’якість приголосних звуків.
2. Запиши два слова з тим подовженим приголосним звуком, на який допущена помилка.
3. Склади з цим словом речення. Знання, життя
6. Я, ю, є, і, ь – букви, що позначають м’якість приголосних звуків.
1.
Випиши слово правильно.
2. Добери два слова з м’якими приголосними.
3. Підкресли букви, що позначають м’якість приголосних.
Пісня, люди, синє, тінь.
7. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и]
2. Добери два слова з м’якими приголосними.
3. Підкресли букви, що позначають м’якість приголосних.
Пісня, люди, синє, тінь.
7. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и]
1.
Випиши слово правильно.
2. Зміни його так, щоб ненаголошений склад став наголошеним.
3. Підкресли ненаголошений голосний.
4. Добери два слова з ненаголошеними [е], [и]. Весло-весла, село-села.
8. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
2. Зміни його так, щоб ненаголошений склад став наголошеним.
3. Підкресли ненаголошений голосний.
4. Добери два слова з ненаголошеними [е], [и]. Весло-весла, село-села.
8. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
1.
Подивись у словник, запиши слово правильно.
2. Запиши два слова з ненаголошеними[е],[и], що не перевіряються
наголосом.
3.Склади з одним із цих слів речення.
Очерет, черемха, абрикос, кишеня.
9. Правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними.
2. Запиши два слова з ненаголошеними[е],[и], що не перевіряються
наголосом.
3.Склади з одним із цих слів речення.
Очерет, черемха, абрикос, кишеня.
9. Правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними.
1.
Випиши слово правильно.
2. Зміни його так, щоб після приголосного звука був голосний.
3. Підкресли сумнівний приголосний.
4. Склади з цим словом речення.
Хліб, гриб, стежка. Кігті. - кіготь, молотьба - молотити.
10. Правопис слів з апострофом після б, п, в, м, ф, р, перед я, ю, є, ї.
2. Зміни його так, щоб після приголосного звука був голосний.
3. Підкресли сумнівний приголосний.
4. Склади з цим словом речення.
Хліб, гриб, стежка. Кігті. - кіготь, молотьба - молотити.
10. Правопис слів з апострофом після б, п, в, м, ф, р, перед я, ю, є, ї.
1.
Випиши слово правильно.
2. Добери два слова, в яких апостроф пишеться після приголосного в
корені слова.
3. Склади звукову модель. Солов'ї, п'ятірка, сім'я.
11. Правопис слів з апострофом після префіксів перед я, ю, є, ї.
1.Випиши слово правильно.
2.Добери два слова з апострофом після префіксів, які закінчуються на
приголосний.
3.Склади звукову модель. Роз'яснити, під'їхати.
12. Правопис префіксів роз-, без- (пишуться з буквою з).
2. Добери два слова, в яких апостроф пишеться після приголосного в
корені слова.
3. Склади звукову модель. Солов'ї, п'ятірка, сім'я.
11. Правопис слів з апострофом після префіксів перед я, ю, є, ї.
1.Випиши слово правильно.
2.Добери два слова з апострофом після префіксів, які закінчуються на
приголосний.
3.Склади звукову модель. Роз'яснити, під'їхати.
12. Правопис префіксів роз-, без- (пишуться з буквою з).
1.
Випиши слово правильно.
2. Виділи префікс.
3. Запиши два слова з тим же префіксом. Безводний, розфарбувати.
13. Правопис префіксів з, с- (перед буквами к, п, т, ф, х (кафе "Птах") пишеться префікс с-).
2. Виділи префікс.
3. Запиши два слова з тим же префіксом. Безводний, розфарбувати.
13. Правопис префіксів з, с- (перед буквами к, п, т, ф, х (кафе "Птах") пишеться префікс с-).
1.
Випиши слово правильно.
2. Виділи префікс.
3. Добери два слова з тим же префіксом.
3в' язати, зробити. Спалахнути, сказати.
14. Правопис префіксів пре, при- ( префікс пре- пишеться тоді, коли його можна замінити словом «дуже»; префікс при- - у випадку наближення, приєднання ).
2. Виділи префікс.
3. Добери два слова з тим же префіксом.
3в' язати, зробити. Спалахнути, сказати.
14. Правопис префіксів пре, при- ( префікс пре- пишеться тоді, коли його можна замінити словом «дуже»; префікс при- - у випадку наближення, приєднання ).
1.
Випиши слово правильно.
2. Виділи префікс.
3. Добери два слова з тим же префіксом.
4. Склади речення.
Премудрий, превеликий. Прибережний, прибити.
15. Правопис префіксів та прийменників.
2. Виділи префікс.
3. Добери два слова з тим же префіксом.
4. Склади речення.
Премудрий, превеликий. Прибережний, прибити.
15. Правопис префіксів та прийменників.
І. 1.
Випиши слово правильно.
2.Виділи префікс.
3. Підбери до цього слова споріднені слова з різними префіксами.
Намалював, перемалював, домалював.
ІІ. 1. Випиши слово правильно. 2. Між словом і прийменником встав інше слово (усно).
3. Склади речення з тим же прийменником. За дерево; за високе дерево .
16. Будова слова.
2.Виділи префікс.
3. Підбери до цього слова споріднені слова з різними префіксами.
Намалював, перемалював, домалював.
ІІ. 1. Випиши слово правильно. 2. Між словом і прийменником встав інше слово (усно).
3. Склади речення з тим же прийменником. За дерево; за високе дерево .
16. Будова слова.
1.
Випиши слово правильно.
2. Виділи змінну частину - закінчення.
3. Добери споріднені слова - визнач корінь.
4. Визнач префікс - він стоїть перед коренем.
5. Визнач суфікс - він стоїть після кореня.
17. Правопис відмінкових закінчень іменників.
2. Виділи змінну частину - закінчення.
3. Добери споріднені слова - визнач корінь.
4. Визнач префікс - він стоїть перед коренем.
5. Визнач суфікс - він стоїть після кореня.
17. Правопис відмінкових закінчень іменників.
1.Випиши
слово, постав до нього питання.
2.Виділи закінчення.
3. Визнач відмінок.
4. 3апиши два іменники у тій же відмінковій формі.
Якістю, молоддю, любов'ю.
18. Правопис відмінкових закінчень прикметників.
2.Виділи закінчення.
3. Визнач відмінок.
4. 3апиши два іменники у тій же відмінковій формі.
Якістю, молоддю, любов'ю.
18. Правопис відмінкових закінчень прикметників.
1.
Випиши слово, постав до нього питання.
2. Виділи закінчення.
3. Визнач відмінок.
4. Запиши два прикметники у тій же відмінковій формі.
19. Правопис прикметників із суфіксами ськ, зьк, цьк.
2. Виділи закінчення.
3. Визнач відмінок.
4. Запиши два прикметники у тій же відмінковій формі.
19. Правопис прикметників із суфіксами ськ, зьк, цьк.
1.
Випиши слово правильно.
2. Добери два слова з суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-. Запиши їх.
3. 3 одним із слів склади і запиши речення.
Київський, паризький, сільський.
20. Правопис особових закінчень дієслів. (Букву е пишемо у закінченнях дієслів I дієвідміни, букву и пишемо у закінченнях дієслів II дієвідміни).
2. Добери два слова з суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-. Запиши їх.
3. 3 одним із слів склади і запиши речення.
Київський, паризький, сільський.
20. Правопис особових закінчень дієслів. (Букву е пишемо у закінченнях дієслів I дієвідміни, букву и пишемо у закінченнях дієслів II дієвідміни).
1.
Випиши слово правильно.
2. Виділи закінчення.
3. Визнач дієвідміну,
4. 3апиши два дієслова у різних особових формах,
Пливеш, пливе, пливемо, пливете, пливуть.
Ходиш, ходить, ходимо, ходите, ходять.
21. Правопис не з дієсловами ( не з дієсловами пишеться окремо ).
2. Виділи закінчення.
3. Визнач дієвідміну,
4. 3апиши два дієслова у різних особових формах,
Пливеш, пливе, пливемо, пливете, пливуть.
Ходиш, ходить, ходимо, ходите, ходять.
21. Правопис не з дієсловами ( не з дієсловами пишеться окремо ).
1.
Випиши слово з НЕ правильно.
2. Підбери ще два дієслова.
3. З одним із слів склади і запиши речення.
Не малювати, не хвалитися (але: ненавидіти, недобачати і т. п.)
22. Правопис особових займенників.
2. Підбери ще два дієслова.
3. З одним із слів склади і запиши речення.
Не малювати, не хвалитися (але: ненавидіти, недобачати і т. п.)
22. Правопис особових займенників.
1.
Випиши займенник.
2. Визнач особу, відмінок і число.
3. Склади з цим словом речення. У мене, з нами, на нас.
23. Помилки на невивчені правила.
2. Визнач особу, відмінок і число.
3. Склади з цим словом речення. У мене, з нами, на нас.
23. Помилки на невивчені правила.
1.
Випиши слово правильно.
2. Правопис його запам’ятай.
24. Звуко – буквений розбір.
2. Правопис його запам’ятай.
24. Звуко – буквений розбір.
1.
Склади звукову модель слова.
2. Вкажи кількість складів, звуків, букв.
3. Запиши слово.
25. Розбір речення.
2. Вкажи кількість складів, звуків, букв.
3. Запиши слово.
25. Розбір речення.
1.
Випиши речення.
2. Розбери його за членами речення.
3. Встанови зв’язок слів у реченні.
26. Розбір слова як частини мови.
2. Розбери його за членами речення.
3. Встанови зв’язок слів у реченні.
26. Розбір слова як частини мови.
1.
Випиши слово.
2. Визнач до якої частини мови воно належить.
3. Розбери його за схемою.
27. Правопис словникових слів.
2. Визнач до якої частини мови воно належить.
3. Розбери його за схемою.
27. Правопис словникових слів.
1.
Запиши слово правильно.
2. Підкресли букву, де зроблено помилку.
3. Постав наголос.
4. Склади і запиши речення з цим словом.
2. Підкресли букву, де зроблено помилку.
3. Постав наголос.
4. Склади і запиши речення з цим словом.
Січень 2017 р.
за І семестр 2016-2017 н.р. (7-Б кл.)
№
|
Дата
|
Захід
|
Ціннісний орієнтир
|
Примітка
|
1
|
01.09.
2016 |
Перший урок на тему «Тернистий
шлях до Незалежності”
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Вико-нано
|
2
|
01.09
|
Бесіда на тему «Про права та
обов’язки гімназистів»
|
Ціннісне ставлення до себе»
|
Вико-нано
|
3
|
02.09
|
Бесіда «Про поведінку на перервах та
уроках»
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
|
Вико-нано
|
4
|
02-05.09
|
Поновлення куточка державної символіки
|
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і
держави
|
Вико--нано
|
5
|
05.09
|
Розробка маршруту «Дім-школа-дім».
Розробка Пам'ятки
«Мій день»
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, людей…
|
Вико-нано
|
6
|
05.09
|
Урок мужності. Зустріч із учас-ником АТО
|
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави
|
Вико-нано
|
7
|
Вере-сень
|
Вступний
інструктаж (Про безпеку
дорожнього руху) \\ Місячник
«Увага! Діти на дорозі!»)
Інструктажі із ТБ
на теми: «Про правила безпеки
користування велосипедом», «Про
правила поведінки під час екскурсій»
|
Бесіди із запобігання
дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту,
профілактики правопорушень |
Вико-нано
|
8
|
05.09
|
ГС на тему «Чи був М. Грушевський
Президентом України»
|
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави
|
Вико-нано
|
9
|
07.09
07.09
|
Зустріч зі шкільним лікарем, медсестрою.
Футбол між
7-ми класами
|
Ціннісне ставлення до людей…
|
Вико-нано
Вико-нано
|
10
|
08.09
|
Бесіда на
тему «Про адаптаційний період у 7-Б
класі та здоровий спосіб життя»
|
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї
|
Вико-нано
|
11
12 |
05-12.09
14.09 |
Інструктажі з БЖ
на теми «Про правила поведінки
в громадських місцях», «Про
правила поведінки під час екскурсії до Білої Церкви» (до Дня туризму)
Участь у шкільному турнірі «Що? Де? Коли?» |
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень
Робота з дітьми |
Вико-нано
Вико-нано |
13
|
15.09
|
Бесіда з дітьми («Рідна школа- твій другий
дім»)
|
Робота з дітьми
|
Вико-нано
|
14
|
16.09
|
Участь у Параді квітів
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
15
|
19.09
|
ГС на тему «Мир потрібен усім в Україні!».
Випуск газети на тему
«Діти України – за мир!»
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства
|
Вико-нано
|
16
|
21.09
|
Розповідь про Різдво
Пресвятої Богородиці
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
17
|
28-29.09
|
Підготовка до Дня вчителя: випуск газети, малюнків, листівок для
вчителів-предметників
|
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
|
18
|
26.09
|
Інструктаж на тему
«Цікавинки про отруйні гриби»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
профілактики право-порушень
|
Вико-нано
|
19
|
28.09
|
Бесіда на тему «Юний друже, ці правила знай, але і про свої
обов’язки не забувай!»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
профілактики право-порушень
|
Вико-нано
|
20
|
29.09
|
Участь у музлекторію
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
21
|
30.09
|
Вітаємо вересневих іменинників
|
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
|
22
|
30.09
|
Участь у святковому концерті до Дня вчителя (хор)
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
23
|
30.09
|
Участь у конкурсі фотографій «Моя улюблена книжка» та в
акції «Подаруй книжку бібліотеці!»
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
24
|
03.10
|
Інтруктаж із ТБ на тему «Як потрібно вести себе в
громадських місцях
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
профілактики правопорушень
|
Вико-нано
|
25
|
03.10
|
«Наші в Банку!» (або «Знайди скарб у Приватбанку»)
|
Робота з дітьми
|
Вико-нано
|
26
27
|
04.10
07.10
|
Бесіда про допомогу бездомним тваринам
Індивідуальні бесіди з батьками «важких» дітей
(Серветника, Воротнюка, Чорноокого, Кір'янова)
|
Робота з дітьми
Робота з батьками
|
Вико-нано
Вико-нано
|
29
|
10.10
|
Зустріч дівчаток
7-Б кл. із прак-тичним дитячим
психологом із Центру
формування сім’ї
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Вико-нано
|
30
|
13.10
|
Участь у благодійному ярмарку на тему
«Відкриті серця і руки вмілі наших дітей та батьків»
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Вико-нано
|
31
|
13.10
|
Бесіда з учнями про воїнів
АТО. Збір продуктів для Донбасу («Діти-воїнам АТО»)
|
Ціннісне ставлення до людей,
суспільства
|
Вико-нано
|
32
|
13.10.
|
ГС на тему
«День українського козацтва та День
захисників України: традиція, історія,
сучасність»
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства
|
Вико-нано
|
33
|
14.10
|
Складання акту обстеження житлово-побутових умов
сім'ї категорійної дитини Кір'янова, Правдюка)
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Вико-нано
|
34
|
18.10
|
Зустріч хлопців 7-Б кл. із практичним дитячим
психологом із Центру
формування сім’ї
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
забезпечення психологічного комфорту
|
Вико-нано
|
35
|
17.10
|
Бесіда з учнями на тему
«Про правила поведінки в роздягальні»
|
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
|
36
|
17.10
|
Участь у проекті
«Менше літер «н» у класному журналі»
|
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
|
37
|
17.10
|
Вітання іменинників
|
Вико-нано
|
|
38
|
18.10
|
Бесіда на тему «Про користь
щеплення»
|
Ціннісне ставлення до
себе
|
Вико-нано
|
39
|
11.10
|
Бесіда «Як слід вести себе в
кабінеті дитячого лікаря».
|
Ціннісне ставлення до
себе
|
Вико-нано
|
40
|
17-21.10
|
Виготовлення плакату
(стіннівки) до 80—річчя закладу
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
41
|
17.10
|
Інструктаж із БЖ на тему «Про
правила поведінки учнів під час святкування 80-річчя»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
забезпечення психологічного комфорту
|
Вико-нано
|
42
|
21.10
|
Участь в акції «Є така школа над Бугом (малюнок
на асфальті, флешмоб, виставка
робіт учнів та дітей)
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
43
|
21-22.10
|
День гімназії та свято «80 зоряних років»
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва та людей
|
Вико-нано
|
44
|
21.10
|
Робота з обдарованими дітьми
(із дівчатками з хору)
|
Робота з дітьми
|
Вико-нано
|
45
|
21.10
|
Інструктажі із БЖ
на тему «Про правила дорожнього ру-ху»,
«Про отруйні гриби»,«Про безпечне поводження з газо- та електроприладами»,
Про пра-вила протипожежної безпеки…».
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
забезпечення психологічного комфорту,профілактики правопорушень
|
Вико-нано
|
46
|
31.10
|
Виховна година на тему «Шумові забруднювачі життя» та «Про користь і шкоду від
Інтернету»
|
Бесіда із забезпечення психологічного комфорту
|
Вико-нано
|
47
|
01.11
|
Вітання іменинників
|
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
|
48
|
04-06.11
|
Випуск стіннівки до Дня писемності
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
49
|
07.11
|
Інструктаж із ТБ на тему«Обов'язки пішохода»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму
|
|
50
|
09.11
|
1.«АФОРИЗМОТЕРАПІЯ».
2. ГС на тему «Слідами літописця Нестора».
3. Написання диктанту.
|
Ціннісне ставлення особистості до мис-тецтва
|
Вико-нано
|
51
|
11.11
|
Похід у «ПЛЕЯДУ»
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Вико-нано
|
52
|
14.11
|
Інструктажі на тему «Про безпеку
дорожнього руху, переохолодження, ожеледицю, тонкий
лід»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму
|
Вико-нано
|
53
|
16.11
|
Тема дискусії на тему «Право
на освіту. Учитися чи не вчитися?».
*ГС на тему « Толерантність
–необхідна умова миру та злагоди»
* Емблема толерантності 7-Б
к.»
|
Ціннісне ставлення особистості до людини.
Ціннісне ставлення до
людей
|
Вико-нано
Вико-нано
|
54
|
18.11
|
*Єдиний урок безпеки на
доро-зі».
*Виставка фотоколажів «Усі ми
різні - усі ми однакові!»
*Флешмоб на тему «Ми- діти
планети Земля»
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму,
Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.
|
Вико-нано
|
55
|
21.11
|
ГС на тему «ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ»
|
Ціннісне ставлення особистості до
суспільства і держави
|
Вико-нано
|
56
|
28.11
|
ЄГ«День пам'яті жертв
Голодомору» або «Горять свічки пам'яті»
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства
|
Вико-нано
|
57
|
29.11.2016
-
16.12.2017
|
Виставка новорічних
компози-цій «Зимова феєрія» (проект «Різдвяне диво»)
|
Ціннісне ставлення до
мистецта
|
Вико-нано
|
58
|
06.12
|
*«Сильній половині
присвя-чується!» або «Ви наше майбутнє!»
*Зустріч із письменником
М.Павленко
|
Ціннісне ставлення до
людини
Ціннісне ставлення до
мистецта
|
Вико-нано
Вико-нано |
59
|
07.12
|
Бесіда на тему «Чи чекають
батьки ваших подарунків, діти?»
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Вико-нано
|
60
|
10.12
|
ГС на тему «Про права дітей» або «Не такий,
як усі!»
|
Ціннісне ставлення до
людини
|
Вико-нано
|
61
|
12-16.12
|
«Членам редколегії 7-Б класу прикрасити
вікна!»
|
Ціннісне ставлення до
мистецта
|
Вико-нано
|
62
|
14.12
|
Шкільний ярмарок на тему «Хай
серце не втрачає доброти!»
|
Участь у
загально-шкільному заході
|
Вико-нано
|
63
|
14.12
|
Інформаційна 5-хвилинка до
Дня вшанування учасників ліквідації аварії на ЧАЕС
|
Ціннісне ставлення до
людини
|
Вико-нано
|
64
|
16.12
|
Дискусія на тему «Про
насильство» або «Емоції в житті дитини»
|
Ціннісне ставлення особистості до
себе
|
Вико-нано
|
65
|
29.12
|
Вручення табелів та
новорічних подарунків.
|
Ціннісне ставлення до
людини
|
Вико-нано
|
66
|
29.12.
2016 |
Інструктажі з ТБ (лід, піротехніка, газ,
електроприлади, дорож. рух; грип)
|
Бесіди із запобігання
дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, прфілактики
правопору-шень.
|
Вико-нано
|
ШАЛАГІНОВА
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий